Despre Zodii - Conversatie Limba Romana Gratuit Online - Invata Scrierea, Pronuntia, Citirea Singur Rapid Cu / Fara Profesor

Marius: Eu sunt Marius si sunt berbec, Sunt o persoana foarte organizata si curajoasa, stiu sa ies din orice situatie dificila.

Ana: Eu sunt taur, si caut intotdeauna stabilitatea, detest schimbarile, si sunt foarte calculata in privinta banilor.

Eva: Eu sunt semnul gemenilor, caracterizat de hotarare. Sunt geloasa si nerabdatoare.

Maria: Eu sunt rac, sensibila si emotiva, melancolica de obicei. Am o tendinta generala de a proteja tot ce-mi apartine , si iubesc cu forta.
George: Uitati-l aici pe regale animalelor in fata voastra, leul. Sunt foarte devotat in prietenie, am o vointa puternica si mare incredere de sine.

Georgiana: Eu sunt fecioara, foarte altruista si legata de familie, Sunt fidela atat in prietenie, cat si in dragoste.

Cristina: Eu reprezint echilibrul, sunt balanta, sunt ratioanala si imi controlez sentimentele.

Petru: Eu sunt scorpion, caracterizat de o mare senzualitate si hotarare. Sunt capabil de mari sacrificii in prietenie.

Damian: Uitati-l si pe sagetatorul grupului, un om vesel, plin de incredere si foarte activ.

Anton: Zodia mea, cea a capricornului, e diplomata. Sunt materialist, caut tot timpul bunastarea, si sunt orgolios.

Robert: Varsatorul sunt eu. Cred in dreptatea sociala, si in general, sunt stabil.

Marian: In sfarsit, semnul pestilor. Ce pot spune despre mine? Iubesc calatoriile si schimbarile, sunt sensibil, fantezist si uneori instabil.
Mai nouă Mai veche
Participați la conversație (0)
Trimiteți un comentariu
comment url