La Florarie - Conversatie Limba Romana Gratuit Online - Invata Scrierea, Pronuntia, Citirea Singur Rapid Cu / Fara Profesor

Vanzatorul: Buna ziua, doamna, va pot ajuta?

Ana: Buna ziua si dvs, da va rog, ce-mi recomandati?

Vanzatorul: Pentru ce ocazie?

Ana: Ziua mamei mele, azi implineste 50 de ani!

Vanzatorul: Felicitari, ce varsta frumoasa!

Ana: Multumesc.

Vanzatorul: Atunci, si florile trebuie sa fie speciale.
Sa facem o combinatie: pentru inceput, un trandafir rosu, unul alb, si unul galben. Trandafirii sunt foarte proaspeti, i-am adus azi!

Ana: ce frumosi si ce parfum! Acestea ce sunt?

Vanzatorul: Acelea se numesc crizanteme, n-au inflorit inca.

Ana: Puneti , va rog, si cateva fire din acestea. Sunt atat de gingase!

Vanzatorul: Sigur. Sa vedem ce mai putem pune in buchetul mamei dvs: trei magnolii si doua begonia.

Ana: Nu, begoniile mi se par putin ofilite, puneti-mi cateva garoafe.

Vanzatorul: Sigur, cum doriti. Si garoafele sunt proaspete.

Ana: Anemone aveti?

Vanzatorul: Nu, imi pare rau, din pacate in acest weekend nu am adus anemone. Doriti altceva?

Ana: E bine asa, multumesc. Ce buchet frumos, nu? Cat face?

Vanzatorul: Intr-adevar. 20 de euro, va rog.

Ana: Multumesc mult de ajutor!

Vanzatorul: Eu va multmesc! Pe curand!
Mai nouă Mai veche
Participați la conversație (0)
Trimiteți un comentariu
comment url