Despre Haine - Conversatie Limba Romana Gratuit Online - Invata Scrierea, Pronuntia, Citirea Singur Rapid Cu / Fara Profesor

Maria: Ana, cu ce preferi sa te imbraci, de obicei?

Ana: Prefer hainele sport deoarece imi plac lucrurile lejere si simple. Tu?

Maria: Eu prefer hainele elegante pentru ca asa imi cere serviciul. Nu-mi plac foarte mult, dar sunt obligatorii.
In timpul liber, ma imbrac cu blugi si bluze sport.

Ana: Am inteles, si ce culori preferi?

Maria: Prefer galbenul, rosul, bleu, alb, culori deschise, in general. Tu?

Ana: Eu prefer hainele inchise la culoare: negru, gri , verde inchis.
Maria: Chiar daca aceste culori te fac sa pari mai batrana?

Ana: Da, pentru ca imi dau iluzia ca sunt mai slaba.

Maria: Si ca accesorii, ce preferi?

Ana: Toate tipurile de metale fie pretioase sau nu, nu conteaza. Tu?

Maria: Eu port mereu ceasul pentru ca este foarte important pentru mine. Dar si ochelarii de soare, geanta si pantofii de calitate, deoarece, dupa parerea mea, accesoriile de acest fel schimba total o tinuta. Nu esti de acord?

Ana: Complet de acord! Mie imi plac curelele si bretelele. Mi se par speciale pentru orice ocazie.
Mai nouă Mai veche
Participați la conversație (0)
Trimiteți un comentariu
comment url