Interviu de Angajare - Dialog Limba Romana Gratuit Online - Invata Scrierea, Pronuntia, Citirea Singur Rapid Cu / Fara Profesor

Intervievatorul: Buna ziua, luati loc , va rog, domnisoara Dana Popescu.

Dana: Buna ziua, multumesc, imi puteti spune Dana.

Intervievatorul: Am inteles. Atunci, Dana, vorbeste-mi putin despre tine, te rog.

Dana: Ma numesc Dana Popescu, am 27 de ani, sunt nascuta si crescuta in Bucuresti, si actualmente somera.

Intervievatorul: Ce studii ai si unde ai mai lucrat?

Dana: Sunt absolventa a Facultatii de Turism International, si am lucrat timp de 3 ani intr-o agentie de turism.

Intervievatorul: Care erau responsabilitatile tale acolo si ce s-a intamplat cu firma?

Dana: Eram agent de turism, interfata dintre firma si clientii care veneau la agentie. Eu trebuia sa le prezint ofertele de vacanta, sa-i sfatuiesc , si in final sa-i determin sa aleaga un lucru sau altul. Firma a dat faliment, din cauza crizei economice.

Intervievatorul: Care sunt calificarile tale pentru postul de agent de vanzari si de ce ar trebui sa te alegem ?

Dana: Inainte de toate, pot spune ca am experienta in lucrul cu publicul, vorbesc trei limbi straine: engleza, franceza, spaniola, am studii superioare si cunostinte digitale. Va pot aduce si recomandari de la fostul sef.

Intervievatorul: Sa-ti vorbesc putin despre postul pentru care ai trimis CV si scrisoare de intentie: e vorba despre un post de agent de vanzari intr-o firma de asigurari. Va trebui sa vinzi asigurari prin internet, si mai intai sa inveti un program informatic pentru a putea lucra cum se cuvine. Cum ti se pare?

Dana: Mi se pare interesant, ce program voi avea in cazul in care voi fi acceptata?

Intervievatorul: Programul e de la noua dimineata la patru si jumatate dupa-amiaza .

Dana: Si salariul?

Intervievatorul: Vei avea un salariu fix de 1200 de euro si bonusuri, in functie de performante. Firma iti pune le dispozitie masina, telefon mobil, si computer personal.

Dana: Foarte bine, atunci pot spune ca e un post destul de convenabil.

Intervievatorul: Da, o sa te sunam noi in cateva zile, dupa ce vom fi luat o decizie, in regula?

Dana: Sigur, multumesc domnule, o zi buna!

Intervievatorul: Si tie, multumesc!
Mai nouă Mai veche
Participați la conversație (0)
Trimiteți un comentariu
comment url