La Banca - Dialog Limba Romana Gratuit Online - Invata Scrierea, Pronuntia, Citirea Singur Rapid Cu / Fara Profesor

Functionar: Buna ziua, domnule, va pot ajuta?

Marian: Da, va rog, as dori sa lichidez un cont si sa deschid un altul personal, international, de afaceri.

Functionar: Dati-mi buletinul, am nevoie de datele dvs. personale.

Marian: Din pacate, nu am buletinul cu mine. Pasaportul e ok?

Functionar: Sigur, sa vedem. Contul pe care vreti sa-l lichidati e pe zero. Pentru a-l lichida trebuie sa completati acest formular tip, la care trebuie atasata o copie a documentului de identitate. Va fac eu una, imediat.

Marian: A, multumesc, oricum nu aveam nicio copie.

Functionar: Totul e in regula, acum sa vedem contul pe care doriti sa-l deschideti. Vreti sa fie in euro sau in dolari?

Marian: In euro, va rog. Vreau si sa depun bani.

Functionar: Ce suma doriti sa depositati?

Marian: 5000 de euro.

Functionar: Pentru a depozita aceasta suma trebuie sa platiti o taxa de 50 de euro, unu la suta din suma depusa.

Marian: Ce dobanda are acest cont?

Functionar: Dobanda contului pe care doriti sa-l deschideti este de 4, 5 procente pe luna.

Marian: Da, destul de convenabil.

Functionar: Da, e unul dintre cele mai convenabile, dar nu poate fi utilizat decat de catre oamenii de afaceri, de persoanele juridice. Veti primi lunar extrasul de cont la adresa data.

Marian: Va multumesc mult , domnule, ati fost foarte amabil!

Functionar: Noi va multumim. La revedere!
Mai nouă Mai veche
Participați la conversație (1)
  • ..
    .. 24 aprilie 2024 la 14:21

    DR Larry este singurul doctor puternic și sincer de pe Internet,
    Am contactat 3 medici diferiți și mi-au luat banii și nu au făcut nimic pentru a-mi rezolva problemele, până când am întâlnit un prieten care mi-a prezentat doctorul Larry,
    I-am explicat situația mea, mi-a promis că totul va fi bine în 5 zile dacă urmez instrucțiunile, acum sunt foarte bucuros pentru că soțul meu s-a întors și totul este perfect în regulă și trebuie să spun că familia mea este una dintre cea mai fericită familie din lume în acest moment, totul datorită doctorului Larry,
    Nu ezitați să-l contactați pentru orice fel de ajutor: Whatsapp: +2349045968228

    E-mail: doctorlarry268@gmail.com

Trimiteți un comentariu
comment url