Prezentarile - Conversatie Limba Romana Gratuit Online - Invata Scrierea, Pronuntia, Citirea Singur Rapid Cu / Fara Profesor

Maria: Buna ,George. Ce mai faci? Esti bine?

George: Buna , Maria. Sunt bine, multumesc. Am iesit putin in oras cu un coleg de-al meu, Marian. Ti-l prezint: Maria, el e Marian, Marian, ea e Maria, o prietena de-a mea.

Maria: Buna, Marian. Imi face placere sa te cunosc.

Marian: Placerea e de partea mea, Maria. De unde esti, pentru ca imi pari straina?
Maria: Sunt din Franta. Am venit aici, la Bucuresti, ca sa studiez la universitate.

George: Maria e o fata foarte inteligenta si studioasa.

Maria: Multumesc, esti foarte amabil, ca de obicei. Si tu, Marian, de unde esti?

Marian: Sunt din Bucuresti, nascut si crescut aici.

Maria: Am inteles, Acum, din pacate, trebuie sa plec. Ma grabesc. A fost o mare placer sa te revad, George, iar pe tine, Marian, sa te cunosc. Ne mai vedem!

George: La revedere, Maria. Iti urez o zi buna!

Marian: La revedere, Maria. Si mie mi-a facut placere!
Mai nouă Mai veche
Participați la conversație (0)
Trimiteți un comentariu
comment url